Sunday, January 25, 2015

Testimoni BVsm 1/2015

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Kali ini nak share testimoni pengguna BVsm...
Pengguna tidak lain ialah saya sendiri.

Yelah orang kata, kalau kita nak share kehebatan sesuatu produk, yang penting kita kena guna sendiri dan rasai kehebatannya. kalau tak hebat, takkan kita nak share, itu dah menipu namanya. Tak berkat rezeki kita

Saya dah beli BVsm lama juga tapi saya tak guna, bagi ayah dan emak guna. Bila saya beli , mak tanya berapa harga, yang kita ni lurus bentul, bagi taulah harganya RM1290.00.
Orang tua biasalah, bila dengar harga mahal, memanglah dia bising..kenapalah nak buang duit beli kain mahal ni. Kita tahan telinga ajelah..what to do...

Pada fikiran saya, duit boleh dicari, ibu bapa hanya satu, mana ada pengganti. Kalau dulu masa kita kecil mereka sanggup berkorban untuk kita, kenapa dah besar ini kita nak berkira sangat dengan mereka. Itulah yang menguatkan hati saya untuk membeli untuk mereka. Asal mereka sihat tu dah cukup bagi saya.

Saya beli BVsm ini setelah menghadiri satu program. dalam program itu penerangan jelas diberi tentang produk tu. Dia orang panggil saya ke depan dan rasai sendiri tenaga Bio Velocity tu... wow!! MasyaAllah, memang saya merasai tenaga tu, lalu ambil keputusan beli untuk parents. sebagai hadiah dari saya. Sebab saya yakin, kalau kita berbuat baik pada keduanya, kita akan dapat benda yang kita tidak pernah fikir sebelum ini.

Selepas memberi BVsm pada parents, saya pun lupa. Lupa juga nak bertanya apa mereka rasa selepas mengguna BVsm tu, hinggalah satu hari, anak terseliuh pinggang. ini berlaku dalam bulan 2 tahun 2014.

Seliuh pinggang anak saya agak teruk sehingga tak boleh nak tunduk. Saya nak bawa dia pergi ke tukang urut, tapi dia tak nak.

Tiba-tiba anak lelaki saya berkata " mama..kenapa tak suruh kakak tidur atas comforter atok yang harg mahal tu..mana tau, sakit kakak boleh baik. Ha..barulah saya teringat akan BVsm tu. So dengan perasaan agak malu, bagi tau parents nak pinjam BVsm mereka.

Anak saya macam tak percaya, mana mungkin seliuhnya boleh sembuh dengan hanya tidur atas BVsm. Saya beritahu anak, kita cuba saja dan jangan lupa yang menyenbuhkan bukan BVsm tu tapi Allah yang akan sembuhkan . BVsm ini sebagai usaha kita.
The next day selepas tidur semalam atas BVsm tu, anak rasa tak percaya sakit pinggang dah berkurngan. hari ketiga selepas tidur atas BVsm sangat -sangat menakjubkan, syukur Alhamdulillah sakit pinggang langsung hilang. Saya pun macam tak percaya tapi itulah kenyataannya.

Lepas itu, saya pun pinjam lagi nak cuba tidur atas BVsm tu. Ya Allah bestnya tidur atas tu.. tidur betul-betul nyenyak. kadang-kadang tertidur antara maghrib dengan Isya, terasa tidur terlalu lama, rasa macam dah subuh, walaupun sebenarnya tidur tak sampai pun 1 jam.
Bangun pagi pun rasa sangat segar.

Hujung minngu itu, saya terpaksa menghantar anak ke Bintulu.jarak perjalanan dalm 300 lebih km , pergi selepas Subuh dan balik semula pada hari yang sama. Saya lapikkan BVsm di tempat duduk pemandu. Sampai dirumah waktu maghrib dan malam tu berjumpa customer pula. The next day tu kena kerja. Yang mengherankan saya tak rasa penat pun. Saya tak perasan pun saya tak penat.

Beberapa minggu kemudian saya mengulangi aktiviti yang sama iaitu pergi ke sekolah anak dan balik pada hari yang sama. kali ini saya tak mengguna BVsm , the next day tu badan saya rasa sakit-sakit dan terpaksa ambil cuti. Barulah saya sedar, penggunaan BVsm sebagai pelapik telah memberi tenaga kepada saya sehingga saya rasa tidak penat.

Bila dah tau kehebatan BVsm tu, saya pun membeli sehelai untuk kegunaan sendiri. Memang bterasa sangat bezanya, tidur lebih lena dan badan rasa segar.

Macam biasa lumrah manusia, bila ada benda yang baik kita akan cerita dengan kawan-kawan terutaman kawan-kawan yang ada masalah kesihatan. dan yang mengejutkan saya , sambutan kawan-kawan terhadap BVsm ini sangat luar biasa.

Rasa sangat seronok apabila  ada kawan-kawan yang lama ada masalah kesihatan dan semakin pulih.

Kalau ada yang berminat nak memiliki BVsm boleh hubungi saya.

No comments:

Post a Comment