Saturday, January 24, 2015

Aura dan BVsm

Aura adalah medan tenaga elektromagnetik yg berputar mengelilingi badan kita mengikut putaran lawan jam yg berbentuk bujur telur.  Medan tenaga ini berputar mengikut kelajuan tersendiri ( paling perlahan  di bahagian bawah  dan paling  laju di bahagian  crown chakra )

Manfaat aura kepada manusia :

Terdapat banyak fungsi dan manfaat aura. Selain menambah daya tahan tubuh seseorang menjadi kuat terhadap serangan penyakit, aura manusia yang cahayanya terang juga dapat mempengaruhi aura manusia lainnya di sekitarnya. Jadi aura sangatlah penting bagi kita sebagai manusia, apalagi bagi anda yang bekerja di bidang hiburan, perniagan , pemasaran dan lain-lain. 

Kepentingan aura kepada tubuh manusia ibarat lapisan ozon kepada bumi. Jika ozon berfungsi sebagai perisai melindungi manusia dan hidupan daripada sinaran ultrungu seterusnya terdedah kepada penyakit, konsep ini sama seperti aura iaitu satu gelombang elektromagnetik atau jaluran tenaga yang mengelilingi tubuh mnusia, haiwan dan tumbuhan daripada pencemaran alam sekitar. Lapisan aura mempunyai kesan terhadap keseimbangan spiritual , mental , emosi dan fizilk manusia.

Kita selalu mendengar orng berkata, orang-orang hebat memiliki aura yang hebat. Orang yang memiliki aura yang hebat ini sentiasa berjaya dalam usahanya. Tidak kira bidang apa mereka ceburi, mereka akan menyerlah dan gemilang. Perkara ini menyebabkan ramai yang berfikir bagaimana nak tingkatkan kehebatan aura agar kita mampu cemerlang dan hebat.

Bagaimana nak tingkatkan aura kita ?
Aura kita berubah-ubah , bergantung kepada keadaan dalaman kita. Bergantung kepada kekuatan minda kita. Bergantung kepada kesihatan badan dan fikiran kita. Juga bergantung kepada hati kita. Jika orang yang sentiasa ada perasaan hasad dengki dan negatif, auranya buruk dan tanpa orang itu sedari, sebenarnya sikap negatifnya akan memakan diri secara perlahan-lahan.

Namun ramai tidak tahu penggunaan alat elektronik yang kerap seperti telefon bimbit, radio, dan komputer menjadi punca kepada pendedahan radiasi yang tinggi sekali gus tanpa sedar boleh merosakkan aura seseorang.Walaupun lapisan aura tidak kelihatan pada pandangan mata kasar, kemajuan teknologi membolehkan lapisan ini dirakamkan dan diterjemahkan kesannya kepada diri seseorang sama ada mengalami kebocoran atau sebaliknya.
Dari pembacaan saya, jika orang yang bersifat positif dan sentiasa bersangka baik dengan orang lain. menerima segala cubaan dengan positif, auranya cantik , terang dan besar. Orang yang begini tanpa disedari akan dapat mempengaruhi orang lain. 


Aura seseorang dipengaruhi oleh banyak perkara dari sikap kita , apa yang kita fikir dan juga apa yang kita makan.

Tapi  sangat bertuah kerana kita boleh juga meningkatkan aura kita dengan hanya tidur di atas atau berselimut dengan BVsm. Ini bukan main cakap kosong k.

Ekperimen telah dibuat oleh Professor Edward  Krizhanovsky  yang mana dalam ekperimen nya, telah terbukti peningkatan aura seseorang yang baring atau berselimut dengan BVsm ini.

Ini dilapor dalam buku  bertajuk :


"REPORT  on the Research of Effectiveness and Productivity of the Bio Velocity Sleep Mate"

Diringkas di sini, dalam kajian tersebut beliau telah mengambil seramai 40 orang dewasa yang sihat yang berumur dalam lingkungan 20 -26 tahun.
Mereka dibahagi dalam 4 kumpulan :
Kump 1 : diberitahu dengan benar mereka mengguna pelapik tilam yang bertenaga
Kump 2 : diberitahu mereka mengguna BVsm tapi sebenarnya mereka mengguna pelapik  
                biasa. 
Kump 3 : diberitahu mereka mengguna pelapik tilam yang biasa tapi sebenarnya mereka 
               mengguna BVsm
Kump 4 : diberitahu dengan benar mereka mengguna pelapik tilam yang biasa 

Semua mereka di selimut dan rehat selama 30 minit.

Selepas 30 minit, terdapat perbezaan yang ketara warna dan saiz aura mereka






Seperti yang saya nyatakan tadi, aura luaran yang tidak seimbang memang ada kesan pada kesihatan secara keseluruhan. Jika kita tak mau tidur dengan BVsm ini, kita pun boeh baiki aura kita dengan secara konsistan buat meditasi atau boleh juga buat yoga atau tai chi. 

Sebab itu kita biasa tengok orang yang konsistan dengan yoga dan tai chi mempunyai tenaga yang tinggi dan kelihatan lebih muda dibanding dengan orang yang sama usia dengannya.
Jom kawan-kawan perbaiki kesihatan kita dengan tidur dan berehat menggunakan BVsm.

Kalau ini orang kata mahal, saya rasa kesihatan itu lagi mahak dan tidak boleh dibeli,
Harga istimewa untuk 5 orang pertama yang menghubungi saya...







No comments:

Post a Comment