Thursday, January 29, 2015

Testimoni 2/2015

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Sangat happy sebab ramai yang mengucap terima kasih kerana memperkenalkan BVsm pada mereka. Pada permulaan niat memanglah nak menjual BVsm, tapi kini kena ubah mind set..jangan fikir dan menjual, bila kita gagaljual, kita akan kecewa. Cuba niatkan kita share sebab prqduk ini sebab kita nak kawan-kawan dan orang-orang sekeliling kita tahu kehadiran produk yang sungguh luar biasa ini.
Saya sendiri seblum mengguna produk ini pun tak percaya bila kawan cerita tentang kehebatan produk ini.

Mula-mula memang terdetik di hati.alah..macam mana comforter ini boleh meningkatkan kesihatan? Tapi bila kawan buat demo dan saya sendiri dapat merasakan tenaganya..wow.. subhanallah... macam tak percaya.

Belian BVsm yang pertama sebab niat untu guna ayah dan ibu. Berpa sangatlah harga satu BVsm ini jika dibandingkan jasa mereka berdua. Duit boleh dicari tapi ibubapa tiada duanya. Tak ternilai dengan wang yang kita belanja untuk beli BVsm. Itulah BVsm yang pertama saya belikan. Niatkanuntuk ibubapa kerana Allah..InsyaAllah pahal menunggu kita.

Tapi alangkah terkejut, dari hadiah untuk ibubapa tadi, saya telah mendapat ramai pelanggan yang ingin memiliki BVsm . Kehebatan BVsm ini telah meneliti dari mulut ke mulut. Tak perlu nak buka kedai..hehe.

Berbalik pada cerita testimoni tadi.
Ada seorang makcik telah mengguna BVsm, setelah 6 bulan mengguna BVsm, tiba-tiba makcik tu call saya. Rasa terkejut juga kenapa tiba-tiba makcik tu call,tak pernah call sebelum ini. Mca-macam bermain di fikiran.

Yang terkejutnya, mak cik tu kata..." Makcik nak 2 lagi BVsm.. " Syukur Alhamdulillah...makcik tu beli untuk saudaranya. katanya, selepas 6 bulan guna, dia dapat raasa perbezaan :

1. Tidur, memang syok dan best. kakalu sebelum ini, bila bagun untuk kencing, biasanya dia dah tak boleh tidur. Kadang-kadang terjaga jam 3 pagi, terus taktidur sampai pagi.
Sejak tidur dengan BVsm, tak kisah berapa kali jaga, baring je, terus tidur.

2. Selepas mengguna BVsm selama 4 bulan, bila bangun pagi, amkcik ini terus bangun . Tak payah merangkak dan bertongkat. Memang banyak perbezaan dengan sebelum penggunaan BVsm.
Sebab tulah makcik tu berani nak share kehebatan BVsm dengan saudara-saudaranya.

Saya rasa sangat seronok, bila kita dapat menambahnilai pada seseorang. So bila share, niat kita hanya nak tambahnilai hidup seseorang.

JIka yang ingin memiliki atau ingin mengetahui lebih lanjut, boleh hubungi saya.

No comments:

Post a Comment