Thursday, January 28, 2016

COZUMA Mattifying Lipstick

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Ramai wanita tidak selesa jika tampil di khalayak ramai tanpa memakai gincu dibibir. Lipstick Cozuma menghaluskan bibir kita sebab adanya Kolagen yang tak mengeringkan bibir, pelembapkan dan mencantikkan birbir kita. Yess lipstick ni keluaran Sahajidah Hai O yang mana bila pakai lipstick ni mampu buat bibir kita mungil ibarat baru lepas cucuk botok hihi.

Lipstick Cozuma ataupun dikenali dengan Cozuma Mattifying Lipstick. ini diperkaya dengan extract buah betik & collagen yang memberikan kesan silky, moist dan finishing yang sangat cantik. Dengan mengguna listick ini, bibir akan sentiasa lembab  dan mengelakkan dari kering dalam persekitaran yang kering.

walaupun admin dah lama menjadi ahli Sahajidah Hai-O marketing (SHOM),  admin baru saja membeli lipstick keluaran SHOM dan memang terbukti sangat berkualiti.Bila guna lipstick ini, terasa sangat ringan dan warna lebih tahan lama.Walaupun ia tahan lama tapi senang untu dicuci, terutama bila nak solat. Cuma lap dengan tisu saja.

Bahan yang diguna adalah :

1. Ekstrak buah betik dan sfera kolagen untuk membuat bibir mungil dan gebu.
2.Minyak biji safflaower dan minyak biji kapas untuk memberi kelembapan kepada bibir.
3.Vitamin E dan C untuk memberi perlindungan pada persekitaran.  Squalane untuk menjadi sapuan licin dan ringan.

Testimoni saya sendiri, lipstick ini bila disapu di bibir terasa ringan dan lasting. Bibir lembab , tak macam kebanyakkan lipstick jenis long lasting biasanya mengeringkan bibir.







Kualiti lipstick ini setanding dengan lipstick jenama yang telah terkenal seperti channel tapi dengan harga lebih murah.

Admin rasa berbaloi menjadi ahli SHOm sebab setiap belian ada point yang membolehkan anda mendapat komisen lebih tinggi. 

No comments:

Post a Comment