Friday, May 29, 2015

Jom beli di sini...

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Syukur alhamdulillah, dah hampir 3 tahun saya bersama SahajidahHai -O Marketing ( SHOM), sepanjang tempoh hampir 3 tahun, saya merasakan ini adalah kali pertama saya mendapat untung dalam bentuk wang tunai semenjak saya menceburi  perniagaan Jualan Lansung atau lebih dikenali sebagai MLM. Dah banyak juga syarikat jualan langsung yang saya ikuti, kebanyakkannya saya hanya untung memakai dan ada juga stok yang tak habis dijual. Sebenarnya saya dah putus asa nak join mana-mana MLM, sehinggalah saya tertarik dengan Premium Beautiful . Banyak testimoni yang yang saya ba tentang produk ini.

Mau tidak mau, saya terpaksa juga menjadi ahli untuk mendapat harga yang lebih murah.

Yang mengejutkan saya, walaupun saya tak beli apa-apa produk selepas itu, saya masih mendapat keuntungan dari belian kawan-kawan yang telah mendaftar kerana berminat dengan Premium Beautiful itu. Tambah produk-produk yang lain memang best juga.

Saya mengambil keputusan untuk cuba mempromosi produk ini secara online sebab ramai yang masih tidak mengetahui tentang kewujudan produk SHOM ini. Diharap ini dapat membantu saudar-saudara kita yang ingin mendapat produk ini tapi tidak tahu mana nak cari.

Untuk orang di kawasan Sibu, boleh COD.

No comments:

Post a Comment